Egy fiatal srác blogja...

Friss topikok

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

" Na SziaBia!!!,,

2008.08.13. 20:56 | fiatalsrác | Szólj hozzá!

Huhh!!! egnap nem tudtam megírni mi történt velem, szóval ma pótlás 1000el :)

Tegnap: Felkeltem, szokás szerint űltem gépelé és kómás fejjel elkezdtem zenélni. össze dobtam valami laza dallamot, meg 1 pár dolgot próbáltam ötvözni amire nagyon rá áltam mostanában ( Booty Style + Jump Style= Booty Jump ? ) Elég jó kis hangzást kehetett faragni belőle, meglátjuk mi lesz. :)
Elővettem a producálni való dolgokat, amiket másoknak csinálok, azokat is le tudtuk nagyjából. Egész nap nem volt semmi programom, haverék vagy dolgoztam, valamelyik edzésre ment utánna meg az összes ment munkamegbeszélésre. Elkezdtem TV-zni, aztán tente. ( szar nap volt )

Mai nap: Reggeli program ugyan az kb. Felkeltem, tegnap felvettem a Szállító 2-t, bele nézegettem, h milyen a minőség ilyesmi, aztán gép  [ peresztegi parádé, KOCKA-KOCKA ]
Msn megy ezerrel, aztán megjött a kis 14 éves csaj akivel alakulnak a dolgok, de én nem akarom :S most legyen ő Melinda, aranyos kis csaj meg minden, de valahogy nem akarok tőle semmit, látszik rajta, h csak azt várja, h mikor mondom neki, h legyen már valami. Dumálgatunk meg stb..benyomta a webcamot ( még mindíg megy jajj) aztán elkezdte mondain, h mennyire szeret meg stb.., de valahoogy úgy vagyok vele, ha nem akarok valakitől valamit akkor azt nem bolondítom, mert csak neki lesz rossz utánna meg utálni fog mint állat!!! [ t a p a s z t a l a t  ] Inkább nem mondtam neki errre semmit.
Átjött haverom, mert tegnap kölcsön adtam neki a vasam (bicikli) aztán visszahozta, dumálgattunk-dumálgattunk, aztán mesélte, h a haverok most legyenek, Andrew, Andrew2, Gabriel, Gabriel2, na ők az olyanok akikre azt mondom barátom, Gabriel 2 kivételével, ő csak haver...mesélte, h lehet, h mennek Hollandiába dolgozi, aztán elkezdtem gondolkodni, h milesz ha elmennek, rájöttem: hát kb annyi, h meg fogok halni, unalom-unalom hátán, szerintem vagy begolyózok vagy ha nem akkor szoba penész leszek :( :( :( :(  Ma mennek a hapsihoz akivel tegnap beszéltek, h most mennek e 100-ra vagy nem, a 2 Gabriel tutira megy, a 2 Andrew gondolkodik, hát most 20:50 van, 20:00-kor találkoztak a manussal,már gondolom tudják, h mi a szitu. Kimenni már nem hiszem, h kimegyek, unalom van a köbön, zenélni kéne, de nincs sok kedvem. EZ a hülye my space meg idegesít, nem tudom, h kelll hátteret felrakni, de majd alakul ez. Unokatesóm alakult 1 kiscsajjal, aranyos meg minden, kiscsaj eltűnt unokatesóm meg kezd kicsit szomorú lenni, hát remélem összejönnek!!!

 

Na lehet kommentezni!

Ha eszembe jut még valami le írom úgyis!

 

Na SziaBia!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatal.blog.hu/api/trackback/id/tr51614799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása