Egy fiatal srác blogja...

Friss topikok

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

" 3 napi összefoglaló,,

2008.08.16. 18:59 | fiatalsrác | 1 komment

Hm...! 3 napja nem írtam, és ez már meg is látszik rajtam, rossz kedvem van és eléggé magam alatt vagyok. Nem tudom mi van velem...

 

Na akkor el is kezdem mi volt velem ebben a 3 napba, nem írok napokat-dátumokat csak ömlesztve!

 

Andrew2-vel beszélgettem akiről tudni kell, h neki bármit el mondhatok, szokás szerint dumálgattunk, megbeszéltük egymás "nő ügyeit", néztünk egy kis olpimpiát( siralmas )
egyszóval...elvoltunk. Már említettem Melindát, na hát ő ebbe a 3 napba kikészített, belegondolok nem rég ( kb fél éve) még énis dettó ilyen voltam, msn csajozás stb..stb..ő ezt csinálja csak ő lány. Elkezdtünk dumálgatni és valahogy szóba jött, h mind kettőnknek kéne valaki egyszer csak ilyet ír nekem, h " én Téged akarlak", na hát ezt megláttam, köpni-nyelni nem tudtam. Az a baj az egésszel, h nem akarok neki fájdalmat okozni ( igaz nem tudom mennyire fájna neki) de nem akarom neki aztmondani, h ezt témát hanyagoljuk, de azt se akarom mondani, h OKÉ akkor járjunk, mert az nem lenne valami jó kapcsolat...vagyis csak talán eggyoldalú lenne, az meg nem a legjobb. Inkább még húzom-húzom, aztán majd idővel rájön, h mi a helyzet. JHA, azt nem is említettem, h Adam mesélte, h vele is ugyan ezt eljátszotta ( PFS) csak ő lekoptatta. Aranyos kiscsaj meg stb...nem is rossz, csak valahogy nem....Kéne valami normális nőt szerezni, olyat aki ha kell vicces de ha kell komoly, egyszóval aki normális, ha kell vezetget. Tanácstalan vagyok.. Utálom ezt ahelyzetet, mert nem akarok vele kiszúrni, de magammal mégúgyse. Ugye meséltem, h ez akis barátitársaságom 80% megy ki Hollandiába dolgozni, de még nem 100%, na hát ez a 100% már tuti. Azt mondom, h sikerűljön nekik ;) de én tuti be fogok csavarodni. Buli nem fogok járni, mert álltalába velük jártam és iszonyat jó partyk voltak, kimenni suli után, focizgatni sem fogok mert nem lesz kivel, sztem kajak kocka leszek. Beszélgettem velük és mindannyian azon vannak, h ha jól megy, meg minden akkor kint is maradnak Hollandiába, kiköltöznek. Azt mondta Andrew2, h elvégzem a sulit és kimegyek énis, de gondolkodok, inkább itthon kéne maradni azt elmenni egyetemre vagy fősulira, aztán kimenni vagy nem tudom. Kaptam olyan ajánlatot is nagybátyámtól aki kint lakik Amerikába, h 18 leszek és kivisz 1 évre, hát most jó lenne, de az még messze van, meg kitudja mi lesz addigra.
Meg szerintem nem nekem való a fizikai munka, én ilyen kis nyálasdiszkófiú vagyok, sokakszerint, szal én biztos valami irodai barom leszek, vagyis jólenne annak lenni.
De kitudja milesz...Kaptam 1 jó kis remixfelkérést, most azon próbálok agyalni, h mit-hogy csináljak, h zúzósabb legyen, "eladhatóbb" kéne már valami nagyot alkotni, de egyedül nem megy annyira. Tegnap volt nagyneném temetése, nem mentem el túl messze van. Ma volt tesóm barátjának a születésnapi garden partya, átnéztem hozzá, elég jó volt. Kedden ha minden igaz akkor ismét buli, hm...tuti nem lesz ez olyan jó mint az ezelőtti, de az a tény nyugtat, h hajnalba hazajövünk másnap fociegész nap és este Andrew2 féle házi buli, ami általában elég jól szokott sikerűlni, pár liter alkohol és 1 jó nagy bográcsos kaja kíséretében. Hmmm....már rá gondolok és VHÁÚÚ, zene-kaja-pia :) Hamarosan jön a suli is, azt se tudom mikor lesz könyv osztás meg beiratkozás, ejj!! Ian Carey feat. Michelle Shellers - Keep On Rising (Mr. Vasovski Remix)-et hallgatom, és szar kedvem van, nem tudom, h ki menjek e, kint is hatalmas unalom van.  Szóval összefoglalva, unalomvan, rossz kedv és magányosság, ez a jelenlegi helyzet sajna.

Na, nem tudok többet írni, majd ha eszembe jut valami kkor jön az új  téma. ;)

SziaBia!

ui: így a blog megírásának a végére közölték velem msn-en, h mégsem kell a remixem, mi jöhet még ezután ? :(

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatal.blog.hu/api/trackback/id/tr3618926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakegysrac 2008.08.18. 22:21:54

Ne csináld gyerek!
Még tök újak vagyunk mindketten, persze, hogy nincs látogató! Nyomd ki pl üzenőfalra, vagy ilyesmi. Ne add fel, én sem teszem!
süti beállítások módosítása