Egy fiatal srác blogja...

Friss topikok

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

" A gépek lázadása ,,

2008.08.13. 20:34 | fiatalsrác | Szólj hozzá!

Cím alapján most arra lehetne következtetni, h jön a szokásos szöveg, h ebben a rohanó világban meg a stb..meg a stb...de most nem ez jön :)

Gondolom mindenki ismeri a my space-t, na hát én szerettem volna ide regisztrálni, meg is történt sikersen, csak annyi a gond, hogy nem tudtam hátteret feltölteni és nagyon mérges voltam :), valahogy nem fer szerintem az, ha pl 1 kezdő netező szeretne regelni, és nincs tisztába 1-2 dologgal, szal le kéne egyszerűsíteni.

Másik dolgog. 

 

Ugye a nap mint nap használ az ember internetet, van akinek a munkája az internet, vagy ebből keresi a napi betevőre....na szóval, van egy bizonyos internet szolgáltató amit én is használok ( no name) van 1 fő fejes és ő bérel 1 átjátszó egységet és arra csatlakozok én meg még sokan mások, erről a szolgáltatásról azt kell tudni, h nagyon sz*r, rádiós internet és még nagyon gyerekcipúbe jár, szal ebben a 2 napban kb ennyi történt velem ilyen téren.

 

Na jöhet a beszámoló

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatal.blog.hu/api/trackback/id/tr63614766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása