Egy fiatal srác blogja...

Friss topikok

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Nem érdekel senki véleménye, jöjjön aminek jönnie kell!!

2008.08.18. 23:15 | fiatalsrác | 1 komment

Na, most valahogy nagyon szarul vagyok, inkább elkezdem írni, h mi a szisztematika!

 

Lap alján, első bejegyzésként már írtam róla (Rebeka ) Na szal.!

Aki olvasta a cuccokat az rájött bizonyal arra, h mennyire oda voltam ezért a lányélrt, nem ismétlem magam, nem írom le , h mik voltak. Csak rájöttem arra, h ha valaki az ororomnál fogva vezet, ígérget ezt azt, avval nagyon nem érdemes foglalkozni...mert csak neked lesz a szar! Bele gondolok, ha lett is volna valami, akkor lehet, h 1-2 hónap után rám únt volna aztán meg elküldött volna a búsba, de mivel nem így történt ezért tanúltam a hibáimból, és ahogy észrevettem változtam elég sokat, talán a javamra. Nem egyszer nem kétszer volt az, h inkább piáltam mert szar kedvem volt miatta, meg 1szer be is gyógyszereztem magam aztán úgy ittam, másnap azt hittem szívrohamot kapok :), de sajna nem így lett.! Csalódni kell, mert ha nem csalódik az ember akkor az azt jelentim h amit eddig elért azért nem küzdött 1 fikarcnyit sem. Ez a lány, még most is, ebben a pillanatban is úgy vagyok, h nem kell nekem senki, csak ő, ő,,ő....Lehetne más csajhoz közöm, de valahogy nem megy. Mikor jóóvolt szépvolt alakulgatott minden, akkor nagyon happy voltam, haverék oltaogattak is, h mennyire szerelmes vagyok, msn naplózott beszélgetéseket vissza olvasvam elég vicces volt na....akkor ez végetért és kezdtem közömbös lenni felé, nem érdekelt és már a szerelem is kezdett kiszálíni belőlem, deúgy rendsen, egyszóval nagyon király volt minden. De ez az én hibám, hiszékeny vagyok vag nem is tudm minek nevezzem ezt, kispöcs...ha 1 lány hozzám ér akkor már jajj....bajvan..etc..etc...Na hát ő meg buliba, párszor hozzám ért :P és akkor nem érdekelt de komolyan...hazajöttem elkezdtem gondolkodni és visszaeste, sőt még rosszabb lettem...utálom magam! Csak szenvedek, mindenki mondja, h lépjek túl rajta, de nem tudok valahogy és nem tudom mit csináljak. 1 hét is elég lenne neem....csak hm....
 

ennyi, ezt a topicot ajánlom neki!!

 

Peace ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatal.blog.hu/api/trackback/id/tr51622234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csakegysrac 2008.08.20. 21:31:32

Ejj, de elhanyagoltuk ezt a blogot... cöcöcö... :) Tessék szépen írni!
süti beállítások módosítása