Egy fiatal srác blogja...

Friss topikok

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Gondolkodtam!

2008.08.12. 16:54 | fiatalsrác | Szólj hozzá!

Délután van, aludtam eggyet és elkezdtem gondolkodni.
Szombaton voltunk diszkóba haverokkal és ott volt Rebeka is, elvoltunk egész éjszaka jól szórakoztunk, de úgy érzem kicsit bunkó voltam vele. Felakart segíteni én meg el löktem a kezét, meg véletlen le öntöttem sörrel ő meg mérges lett [ tényleg véletlen volt ]
Mostanába elég sokat jár az agyam rajta,de nem tudom...lehet, hogy elkéne felejteni...AJH!!
Csinált 1-2 fura dolgot ő is, de lehetne fogni arra, h kicsit piás volt ő is, de azt is szokták mondani, h a részeg ember őszinte.
Meglátjuk milesz.Inkább nem élem bele magam semmibe.

Na megyek füvet nyírni, este ismét napi beszámoló. addig is : :( :( :(




 

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatal.blog.hu/api/trackback/id/tr53612773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása