Egy fiatal srác blogja...

Friss topikok

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

"Szépjóestét, csókolom-csókolom! ,,

2008.08.11. 21:18 | fiatalsrác | Szólj hozzá!

Na jóestéket!!

 

Elég húzós napom volt, már korán reggel arra a híre ébresztettek, h meghalt a nagynéném...hirtelen nem tudtam mivan..nem tudtam hirtelen mi csinálni. Mindenki kicsit feszűlt volt a mai napp nem volt ez valami jó. Itt volt nálunk egész nap az unokahugom aki 8 hónapos (mondtam, h lesz vicces része) fogom az ölembe a kiscsajt, nem volt rajta pelus mert tisztába akarták tenni, errre érzem valami folyik az ölembe, én meg ilyedten szóltam ősöknek, h valami folyik erre ők nevetnek rám és mondják, h a kislány lepisilt! Ez nagyon kemény volt! :)

Szóval, csütörtök vagy péntek temetés, amihez nincs sok kedvem, nem szeretem az ilyen dolgokat...igaz ki szereti?!

Ezt eltekintve, szokásos hétfői nap, mindenki eltűnt, senkit nem lehet elérni...nincs más dolog, mindhogy várjuk a hétvégét és aztán AWAY :)

Nemsokára vége a nyárnak sajnos.

Hm...összegezzük akkor már, h is telt a nyaram..

na gyerünk! :)

 

Elejére nem emléxem :) voltam 1 jót nyaralni haverokkal...hazatjöttünk és itt vagyok :)

 

Nyaralás:

Nagy nehezen elindultunk, odának megvolt a nagybevásárlás, megvettünk mindent ami kell, 3 tálca sör,{ Kéne venni szeszt, jha meg sört <- ez volt 1 haver elszólása! :) }  1 üveg vilmos, 1 üveg martini, tea..traubi...na szóval oda értünk lellére, de ekkor még csak a csapat elsőfele indult mert még ketten később jöttek mert más dolguk volt. Oda értünk aztán ámultunk csak, h milyen király az egész hely. Tulajdonosék vártak minket..bla..bla..bla...elmentek aztán jött a sörözés. Űljünk ki a teraszra és sörözzünk címszóval kiültünk, hát én bonttottam magamnak 1 dobozost, de az köztudott, h utálom a sört, ittam talán két kortyot és bámm..elkezdett vérezni az orrom, na ennyit részemről a sörözésről. Pihentünk 1 kicsit, ez az elszólós haver már rendesen spicces volt, aztán én a másik haver meg én elkezdtük cukkolni 1 kiscsajjal...ő meg a szívére vette aztán meg akart minket verni..meg haza akart menni stb..stb..nagy nehezen megnyugodott közben megött a brigád másik fele. Kitaláltuk, h menjünk buliba..jó menjünk. Cukkolós haverral elkezdtük nézni az Ovizsarut (ALAPFILM) többiek addig kimenteka városba körűlnézni stb..stb..addig mi külön-külön elmentünk letusoltunk, unatkoztam és kitaláltam, h 1szál boxeralsóba menjünk ki a városba...MEG IS TÖRTÉNT :) Jön visszafele a banda, megláttuk őket gyors átmentünk az utca másik felére..nem vettek észre. Ahogy kiértünk telle lett a város nővel..gyengéden röhögtek is rajtunk :)
Irány haza: Többiek már mérgesek, mindenkinek vécézni kelett mi meg csak röhögtünk, közbe meg 1ik haver toltálkárosra berúgot. Irány buli...

Hely: Y "klábbendpább" Balatonlelle, tellt ház, telle van nővel, menjünk be...
bent vagyunk. el is kezdtünk piálgatni 2 vízkikóla 2000 (Y) kicsit lesokkolódtunk, de akkor igyu ma' mög :) keressük a 3. havert...nem engedték be mert állítólag még nincs 18 éveg az iratait meg otthon hagyta, nagynehezen be engedték (az ingyenes buliba egy ezresért) Tomboltunk..vagyis csak próbáltunk, kezdtem érezni, h problematix vagy az agyamba kerestem 1 ülőhelyet ami 1 ágy volt, le űltem és sikeresen aludtam két és fél órát ÜLVE (jajj) vége a bulinak, menjünk haza..hazaértünk, gyors kaja aztán go fürdeni balcsira, ez meg volt 20 perc alatt, kiértünk ökörködtünk, el loptunk 1 csónakot aztán csurom vízesen haza. 7 óra, 10-iga alvás!
Többiek felkeltek, egésznap strandolás, nagyon jó időnk volt, csúszda stb..stb.. (áá..menjünk vissza) Hazaértünk, láttam 1 nem fogadott hívás, ismeretlen szám. Sms: Hi! Ki vagy?...20 másodperc csörr csörr...felveszem, és 1 ismerős szólt bele aki 1 közismert dj páros tagja..találkoztunk, felvittem többiekhez bemutatni...rosszabra számítottam, de tetszett nekik a tag! Na akkor készűljünk a bulira...elkezdett esni az eső!
Buliba ismét elmentünk [ Y ] kerestünk 1 másik helyet amiről hallottunk, kérdezgettem ismeretlen tagokat, de szerencsémre mindenki túrista volt ait megkérdeztem..meg volt 2 német gyerek akikkel németül meg angolul keverve beszéltem, közbe meg bennem dolgozott 1 üveg Martini. Hazamentünk. ALudjunk.jó, aludjunk. Elaludtam, egyszer valami hideget éreztam az arcomon, felkeltem és telle nyomták a pofán MUSTÁRRAL!!(előtte virslit kajoltunk) Felkeltünk, össze pakolódtunk, elmentünk Boglárra körűlnézni, igaz ez a 3. nap és nagyon rossz idő volt...autókáztunk egy 2 órát és elindultunk haza.

Nagyon jó votl ez a nyaralás, remélem jövőre többen megyünk.

 

 

Szerintem mára ennyi, lehet kommentálni

Szépjóestét, csókolom-csókolom!

 

[ Nagyon tetszik ez a blogolás ]

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatal.blog.hu/api/trackback/id/tr81611344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása