Egy fiatal srác blogja...

Friss topikok

Archívum

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

" Nem akartam tőle sokat, csak annyit, h szerethessem... ,,

2008.08.10. 18:30 | fiatalsrác | 1 komment

Előre kijelentem lesz 1-2 csöpögős de lesz egy pár humorosabb bejegyzés is. Mivel ez a saját blogom, tehát ez az én virtuális naplóm...szóval lehet, hogy lesznek fura firkálmányok!

 

na hajrá...

 

 

 

 

Első bejegyzésnek mit lehet írni, most 23:07 van, szokás szerint elgondolkodtam, h mit is keresek a földön van e értelme úgy élni, napról napra, h egyre magányosabb vagyok és szomorúbb! Nem tudom, miért lehet az, h bárkinél bepróbálkozok befuccsolok, az én hibám lehet....! Ugye azt mondják, h "Hibáiból tanul az ember,,

 

akkor rá kezdek...!

Ugye minden ember életében eljön egy bizonyos időszak melyet csak serdülő kornak hívnak, keveregnek az emberben az érzések, próbálja a helyét/párját keresni..inkább és most a páromat keresem... :)

Van is talán egy lány, ebben az esetben legyen Rebeka, akivel egy időbe elég jól alakultak a dolgok csak talán túl, hogy úgy mondjam beszari voltam és nem nagyon mertem lépni, aztán 1 nyári napom haveroztunk majd félre hívtam, beszélgettünk erről az egész témáról és megkérdeztem tőle, h nem e lehetne több mint barátság...azt mondta majd válaszol. Na ennek a válasznak az érkezését 1 hónapig vártam, lehet én voltam a túl türelmetlen vagy nem is tudom, hogy fogalmazzam meg..de inkább abbahagytam az egészet, nem törtem magam, leszáltam  csajról, aztán 1 ideig nem is beszéltünk párszor össze is vesztünk....

Nem bírtam, mert azért ott bent a szívem leges legbelselyében még mindíg érzek iránta valamit...inkább kibékültem vele. Ritka szép lány az tuti, baráti társaságban monták is 1 páran, h mekkora ökör vagyok, h ekkora lehetőséget elszalaszotottam.

Nem tudom, h lesz e még 1 lehetőség, de ha lenne azt nem nagyon akarnám elszalasztani, nem akartam tőle sokat, csak annyit, h szerethessem...

 

 

Na, de jó volt ezt le írni. :)

 

lehet kommetezni.

 

szép estét, Byez!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fiatal.blog.hu/api/trackback/id/tr28609552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása